maanantai 3. marraskuuta 2025

Cleopatra (USA-70) Warholin tehtaan eliitti esittää omissa vaatteissaan ja nahoissaan 70-luvun alun New Yorkissa muka muinaisen Egyptin eliittiä. Tulos: Yli kaksi tuntia kestävä pitkä paskapökäle.

1. Hapsutakki vs hassupuku.. Vuoden-70 underground-Cleopatrassa Warholin tehtaan (mutta eivät kai käy, ole Warholin tehtaalla, mutta vierailevat oikealla tehtaalla "katsomassa orjia") `työntekijät` (Viva on Cleopatra, Louis Waldon Caesar, Ultra Violet Sheban Kuningatar, Taylor Mead Anubis, sitten on Nicoa [en erottanut ensi katselulla, joka jää viimeiseksi], Ondine, Gerard Malanga, reilu parikymppinen Christopher Walken[!] on "Boy") tekivät siis Cleopatra-elokuvan joka sijoittuu lähinnä sen ajan nyky-New Yorkiin, vähän Roomaan (kai) johonkin syksyiseen patsaspuistoon ja johonkin talvimetsään... USA:n sydänjoilla, sijoilla ajetaan kilpaa moottorikelkoilla (osassa peräkelkka mukana) ja hapsunahkatakkinen ja hassupuvuntakkinen esipunkkarikaksikko leikkii lumipesua, lumipainia, lumipallo-lumisotaa... Lisäksi ajetaan aivan liian pitkään ja usein autoilla... 2. Seksuaalisuuden häpeä. Elokuvassa hyvää ovat kohtaukset joissa näkyvät pitkään ihanat alastomat laihat ja pitkät hippinaiset ja heidän ihanat laihat, pienehköt mutta pyöreät pyllyt ja keskikokoiset tissit, myös munaosastoa nähdään, jopa erektiossa runkatessa, mutta sitten tulee se huono asia, seksi, ja varsinkin seksuaalivähemmistöjen seksi, ja pakko myöntää yleensäkin seksi ja sen häpeäminen: Alastomat naiset hihittävät. juoksevat, kikattavat ja painivat muka lesbo`läjä`sessioissa, miehet pitävät kättä suun edessä `seksin` (minkäänlaista seksiä ei siis näytetä) edessä homomaneerimaisesti.. Näitä jatkuvalla syötöllä. Luulisi että "liberaali", "rohkea", "vapautunut" undergroundelokuvaväki, joista moni vielä seksuaalivähemmistöä, olisi näissä tilanteissa jotain muuta kuin hihittävä, kikattava, ympyrää juokseva läjä, massa, mutta ei näköjään.. 3. Paskaa...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti